У суботу, 24. марта, у Општини Стари град свечано се отвара један од највећих фестивала маркетинга под називом ФОНкламе, у организацији ФОН-овог центра за развој каријере.
ФОН-ов центар за развој каријере је непрофитна организација, основана 2004. године на Факултету организационих наука. Већ четрнаесту годину окупља проактивне студенте спремне да предузму иницијативу и да кроз посвећеност и тимски рад напредују и усавршавају се у професионалном смислу. Бави се обезбеђивањем потребних знања, вештина и искустава неопходних за развој индивидуалних каријера и пружањем подршке студентима при професионалном и стручном развоју и запошљавању.
Једанаести пут заредом ФОНкламе ће окупити најеминентније стручњаке из области маркетинга који ће студентима пружити прилику да закораче у свет креативног маркетинга. ФОНкламе ће трајати у периоду од 24. до 31. марта, а како традиција налаже, ни ове године није изостављен хуманитарни карактер фестивала. Отварање пројекта, познатије као Вече реклама, одржаће се у Општини Стари град, а цена карте за ову пројекцију најбољих реклама које су иза нас је 250 динара. Сва средства која буду прикупљена продајом карата за Вече реклама биће уплаћена фондацији ,,Буди хуман”.
Ове године, 25. марта, учесници ће моћи да присуствују предавањима на тему ,,Kреативни маркетинг”, а своја искуства ће са студентима поделити:
- Небојша Kривокућа, креативни директор агенције Communis DDB Beograd, који ће говорити на тему “Зашто идеја?”,
- Стеван Вранеш, дипломирани драматург, чије предавање ће бити фокусирано на “Storytelling u marketingu” и
- Предраг Симић, креативни директор у фирми Leo Burnett Beograd, који ће говорити на тему “Kреативни процес у маркетингу”.
Такође, током предавања, у читаоници Факултета организационих наука биће организована изложба креативних маркетиншких радова студената Факултета техничких наука у Новом Саду. Ово је један од многих новитета које ФОН-ов центар доноси ове године! У складу са темом пројекта, циљ ове изложбе је додатно инспирисати студенте и приказати им на који начин сам рекламни материјал може пренети невероватну поруку!
Након предавања, биће презентована студија случаја, коју ће учесници решавати све до 31. марта. Циљ решавања ове студије случаја је примена стеченог знања у пракси, кроз решавање конкретног задатка. Студију случаја задаје маркетиншка агенција “Жишка” http://ziska.rs/ , а победнике очекују вредне награде.
Више информација о пројекту, као и пријаве за учешће на предавањима и студији случаја трају до 20. марта до поноћи, а можете се пријавити преко следећег http://fonovcentar.rs/fonklame/ . На истом месту можете пронаћи и резервацију карата које до 22. марта можете преузети на ходнику Факултета организационих наука!