Партнери на пројекту: Societe General банка, Катедра за организацију пословних система – Центар за пословно одлучивање
Циљ пројекта: Истраживање употребе података у сврху унапређења понуде клијентима кроз прецизно таргетирање.
Студенти ће радити са реалним анонимизираним подацима и клијентским базама података, које је припремио партнер на пројекту, Societe General банка, а које ће уз менторску подршку партнера и Катедре за организацију пословних система – Центар за пословно одлучивање користити за моделирање/анализу/сегментацију током пројекта.
У оквиру пројекта за све учеснике су организоване две припремне радионице које се односе на:
- Рад са подацима који ће се примењивати током пројекта
- Софтвере за анализу и обраду велике количине података
Ментори на пројекту: Наташа Рађеновић Живановић из Societe General Банке и наставници са Катедре за организацију пословних система – Центар за пословно одлучивање
Услови: Конкурс је отворен за студенте са друге, треће, четврте године основних студија и студенте мастер студија.
Трајање пројекта: до 4 недеље
Пријава до 15.05.2018. путем линка: https://goo.gl/VhZGaR
Више информација о пројекту:
Истраживачко развојни центар Факултет организационих наука
тел: +381 3950 804