Београд, 8. април 2014. године – На Факултету организационих наука 06. априла 2014. године одржане су завршне презентације решења учесника светског такмичења у решавању пословне студије случаја Belgrade Business International Case Competition 2014. Студенти са 12 светских универзитета из Америке, Канаде, Аустралије, Тајланда, Сингапура, Португала, Холандије, Данске, Норвешке и Србије, након 30 сати решавања пословне студије случаја у карантину, бранили су своја решења и одговарали на питања стручног жирија сачињеног од 14 топ менаџера и консултаната водећих компанија из Србије.
Студију случаја задала је компанија Данубиус која послује у оквиру Делта Холдинга. Пословни изазов са којим су се суочили студенти био је везан за повећање конзумирања тестенине на домаћем тржишту као и могућности пласмана Данубиус бренда на иностраним тржиштима.
Овогодишњи победник је тим Националног Универзитета Сингапур, чији су студенти одбранили титулу победника од прошле године. Друго место припало је Технолошком Универзитету Квинсленд из Аустралије, док треће место деле Универзитет Порто и Универзитет у Београду Факултет организационих наука. Студенти ФОН-а наступали су у саставу: Катарина Мирковић, Маша Сретеновић, Лука Важић и Ива Мишовић под менторством Александра Бијелића и Ане Ивановић.
Марија Десивојевић Цветковић, потпредседница Делта Холдинга и члан жирија, истакла је значај овог такмичења: “Највећа конкурентна предност данас је знање. Знање је оно што одваја успешне од неуспешних компанија, успешне од неуспешних економија. Делта је због тога фокусирана на сталну помоћ области образовања, пре свега на подршку нашим најуспешнијиим студентима и факултетима. Белграде Бусинесс Интернатионал Цасе Цомпетитион нам је важан јер представља директно повезивање Србије са светом, што је једини пут за квалитетну размену знања и праћење најсавременијих трендова у развијеним земљама. Верујем да смо, захваљујући овој успешној сарадњи, данас корак ближи заједничком циљу, а то је да подигнемо квалитет образовања у Србији и на тај начин себи и својој деци обезбедимо лепше место за останак”.
„Трудили смо се да изаберемо тему која ће студентима из целог света бити занимљива. Индустрија тестенина на примеру лидерске компаније Данубиус са тржишта Србије био је велики изазов за све њих. Предложено је много квалитетних идеја на основу најбоље праксе иностраних тржишта као и на основу анализе понашања потрошача из Србије. Најталентованији студенти дали су препоруке за будућу продајну и маркетинг стратегију компаније што утиче на јачање позиције бренда Данубиус у домаћим и међународним оквирима.” рекла је Весна Дамњановић, директорка такмичења.