Почетна / Вести насловна страна / LUKOWA Academie – Знање преточено у иновативна решења

LUKOWA Academie – Знање преточено у иновативна решења

Као завршни део LUKOWA Académie 2019, у недељу 8. децембра, на Факултету организационих наука одржан је LUKOWA Innovation Challenge. Подељени у шест тимова, полазници академије су представили своја решења за иновативно унапређење B2B модела компаније LUKOWA за конкурентно тржиште замрзнутог воћа и поврћа. Решења су излагана пред жиријем који су чинили Адам Ковач (Ernst & Young), Бранислав Бандић (Ernst &Young), Светлана Кијевчанин (USAID), Раде Стојисављевић (LUKOWA) и Небојша Абаџић (LUKOWA).

Основни задатак студије случаја који су решавали полазници академије са ФОН-а, Економског и Пољопривредног факултета био је успостављање сарадње са новим клијентима уз унапређење односа са постојеcћим, као и ширење компаније на нова тржишта. Од студената се захтевало да предложе решења која се односе на развој иновација унутар пословног модела, као и побољшање услуга и производа компаније. Сваки тим имао је на располагању 20 минута за презентацију решења и 15 минута за питања жирија. Победници овогодишњег LUKOWA Innovation Challenge-a su:

1-mesto

Прво место – Александар Трифуњагић (Факултет организационих наука), Миа Синобад (Економски факултет), Ђорђе Мијатовић, Емилија Орешчанин и Ђурђина Милошевић (Пољопривредни факултет)

 2-mesto

Друго место – Вања Кончаревић (Факултет организационих наука), Никола Мимић, Јана Симоновић и Душан Тодоровић (Пољопривредни факултет), Ана Станковић (Економски факултет)

3-mesto

Треćе место – Марина Обрадовић и Јелена Радоњић (Факултет организационих наука), Димитрије Петровић и Катарина Топаловић (Пољопривредни факултет)

За најбољу презентерку проглашена је Марина Обрадовић (Факултет организационих наука).

Победничко решење садржало је две стратегије: рад на постојећем B2B моделу и ширење тржишта свежег воћа и поврћа на подручју Немачке, Аустрије и Швајцарске, а касније и на целокупно тржиште Европске уније. Њихова стратегија садржала је и план јачања односа са постојећим клијентима кроз формирање одељења за праћење и консалтинг.

Наша идеја била је да се повећа проактивност и свеукупни увид у тржиште компаније LUKOWA и њених партнера, као и подстицање саме индустрије сарадњом малопродајних и индустријских компанија“, рекао је Александар Трифуњагић, тим лидер победничког тима.

LUKOWA Académie2019 је пројекат који се организује другу годину за редом, а оријентисан је на практичну примену знања студената завршних година и развијање иновативних решења уз консултацију са стручњацима, менторима и менаџментом компаније LUKOWA. Александар Савановић, члан Управног одбора компаније LUKOWA, уручио је свим полазницима сертификате, док ће за најуспешније полазнике компанија обезбедити праксу и запослење.

LUKOWA Académie је заједнички пројекат Факултета организационих наука и компаније LUKOWA, подржан од стране USAID-a. Српка Асоцијација Менаџера(САМ) наградила је овај пројекат наградом за образовање и укључивање младих у прерађивачку индустрију.