Студентска организација ESTIEM LG Београд, по девети пут организује пројекат “Case Study Show 2015”, који се одржава 13. и 14. марта, на Факултету организационих наука у Београду.
„Case Study Show“ је пројекат такмичарског карактера који студентима свих факултета пружа прилику да стекну практична искуства решавањем реалних пословних проблема компанија учесница.
Први дан почиње презентацијом студије случаја где такмичари, подељени у тимове од по четири члана, презентују своја решења претходно задатих студија случаја од стране златних партнера – Air Serbia, L’Oreal, Mercator, Nestlé, Coca-Cola Hellenic и Devana на српском или енглеском језику. Своје решење презентују у присуству представника компанија, медија и осталих студената. Најбоље и најиновативније тимове очекују вредне награде – праксе, потенцијално запослење, посета компанији и многе друге.
Упоредо са студијом случаја, пријављени студенти могу да учествовати на Creative Room, тако да остварују прилику да на креативан начин сам другачији одговоре на краћи задати проблем из праксе сребрних компанија Ерсте банка и Телеком, као и свих златних партнера.
Другог дана, поред наведених активности, студенту се могу опробати у Speed Dating-у, где за 5 минута треба да се представе свим златним, сребрним и бронзаним партнерима – EY и Delhaize и остану запамћени по својој идеји на унапред дефинисану тему.
Оба дана у холу Факултета одржава се Company Fair који пружа могућност свим студентима да разговарају са представницима свих компанија и оставе свој CV ради могућности добијања праксе.
Пријаве су отворене за студенте свих факултета до 22.02.2015. године.
Све додатне информације можете пронаћи на званичном сајту организације estiem.org.rs