На Факултету организационих наука 29. марта 2015. године одржане су завршне презентације решења учесника светског такмичења у решавању пословне студије случаја Belgrade Business International Case Competition 2015. Студенти са 12 светских универзитета из Америке, Канаде, Аустралије, Тајланда, Сингапура, Хонг Конга, Португала, Велике Британије, Новог Зеланда и Србије решавали су два пословна изазова. Организатори овогодишњег такмичења су Факултет организационих наука и Српска асоцијација менаџера.
Прву студију случаја Coca-Cola компаније су радили 5 сати а односила се на предлог маркетинг стратегије ка тинејџерима до 2020 године за регион Југоисточне Европе, док је друга студија случаја који су радили 30 сати имала задатак позиционирање премиум бренда Unica из области модуларне галантерије ка крајњим корисницима и малопродаји компаније Schneider Electric на тржишту Србије.
Компанија Schneider Electric, као премиум партнер трећег глобалног студентског такмичења у решавању пословне студије случаја у Југоисточној Европи (BBICC), студентима је задала студију случаја која је имала два задатка. Први се односио на подизање свести о бренду производа Unica, док је други задатак био усмерен на повећање продаје бренда Unica.
„Желели смо да студентима омогућимо да знања која су стекли из различитих држава примене на решавање студије случаја за премиум производ Unica на домаћем тржишту. Иновативне идеје у приступу комуникације са потрошачима су биле посебно запажене од стране жирија јер је креативност нешто што карактерише младе лидере али и прилика за компанију да увиди како млади виде стратешке препоруке за пословање на тржишту Србије” рекао је Драгољуб Дамљановић, генерални директор компаније Schneider Electric, а уједно и Председник овогодишњег жирија.
„Задовољство је видети најбоље студенте из целог света на једном месту. Студентима је било изазовно да истражују тржиште Србије и да за бренд Unica ураде детаљне анализе доносиоца одлуке о куповини производа и предложе нове идеје за унапређење маркетинг приступа. Енергија, тимски рад, презентационе вештине, спој аналитичности и креативности су се истакли у њиховим излагањима”, рекла је Весна Дамњановић, директорка такмичења.
Тим који је ове године победио на Belgrade Business International Case Competition јесте Hong Kong University of Science and Tehnology. Другопласирани је тим долази са Wharton School of the University of Pennsylvania, док је треће место припало београдском тиму, са Факултета организационих наука Универзитета у Београду. Чланови тима који су представљали Факултет организационих наука су: Ивана Илић, Никола Шурлан, Ђорђе Петровић и Иван Девеџић под менторством Ане Ивановић.
Најбољи студенти ФОН-а били су део организационог тима BBICC 2015 под вођством Андреје Срећковића и Тијане Миљковић уз консултанску подршку Тијане Стефановић и Милана Окановића. Поред тога, дванаест амбасадора – студената ФОН-а бринуло је о сваком тиму за време догађаја. Координацију рада такмичења помогли су алумни чланови Case Study Club-а ФОН-а. Сви заједно допринели су да су колеге из иностранства одушевљени ФОН-ом, Београдом и високим нивоом такмичења.
Пројекат BBICC 2015 омогућен је уз подршку руководства ФОН-а на челу са проф. др Миланом Мартићем, деканом ФОН-а.
Организациони тим BBICC 2015 дугује захвалност стратешким партнерима пројекта који су препознали вредности улагања у младе таленте: SBB, Scheinder Electric, Coca-Cola Company, Henkel Serbia, Don Kafa, Aco компанији и Merkator S. Поред тога помоћ су пружили и партнери категорија: Златиборац (српска храна), Coca-Cola (пиће), Jaffa (посластице), Don Kafa (кафа), Pannovate (ID картице), Radulovic Group (ауто), Ласта (аутобус), Хотел М (смештај), Палас (ресторан) и Vip mobile (мобилни) партнери догађаја.
Посебно се истиче помоћ Српске асоцијације менаџера на челу са Миланом Петровићем који је најбољи амбасадор пројекта међу водећим менаџерима у Србији. Захављујемо се и медијским партнерима који су препознали значај пројекта.
Додатне информације о такмичењу, могу се наћи на сајту www.bbicc.org.