У оквиру промоције стратешког партнерства ФОН-а и компаније Coca-Cola Hellenic, које траје већ шесту годину, одржано је такмичење у решавању студије случаја на тему „Значај концепта одрживости за пословање“.Такмичење је укупно трајало четири дана, првог дана експерти из компаније причали су о пословању компаније, о друштвеној одговорности и одрживости. Било је укупно 12 тимова, од по четири такмичара под менторством проф. др Наташе Петровић. Презентације решења организоване су у просторијама Coca-Cola Hellenic. Жири кога су чинили проф. др Наташа Петровић, доц. др Јасна Петковић, Марко Ћировић, Драгана Ивановић, Маја Јовановић, Јована Туфегџић, Милана Милошев је имао тежак задатак, јер су такмичари приказали сјајна решења, чији ће се предлози сигурно имплементирати у постојеће или неке будуће пројекте компаније.
Овом приликом честитамо свим такмичарима, а посебно тимовима који су освојили прва три места, а то су:
1. Милош Милосављевић, Лазар Ђелић, Јована Миловановић, Јован Ђорђевић
2. Теодора Тодоровић, Јелена Андреја Радаковић, Јована Шаровић, Никола Шарић
3. Сандра Јевтић, Милица Добросављевић, Марија Ђорђевић, Гала Костић
Coca-Cola Hellenic је све учеснике такмичења наградила промо материјалима. Првом тиму је као награду обезбедила стручну праксу у компанији. Испред Факултета организационих наука, Центар за еколошки менаџмент и одрживи развој и ЕкоФОН су обезбедили награде за друго и треће место – таблете и selfie stick-ove.