Центар за развој каријере и саветовање студената Универзитета у Београду у сарадњи компанијом Ђак Спорт организује такмичење у решавању студије случаја под називом “Израда стратегије за позиционирање новог бренда у оквиру асортимана Ђак Спорта”.
Право учешћа имају сви студенти основних и мастер студија Универзитета у Београду који имају интересовање у области маркетинга (робна група: „одећа и аксесоари“).
За учешће, потребно је формирати тим од максимално три члана, пријавити свој тим (назив тима и биографије чланова) до 24. маја 2015. и послати рад до 10. јуна. 2015.
Крајем јуна биће одржана презентација радова који су ушли у ужи избор комисији из Ђака. Чланови победничког тима добиће као награду ваучере за куповину у Ђаку у износу од 10 000 рсд, као и могућност учешћа у реализацији свог пројекта у оквиру праксе у Ђак Спорту.
За више информација на погледајте овде