Kompanija EyeSee се бави истраживањем тржишта, а специјалност јој је online eye tracking I facial coding, платформа која може да прати поглед и мери емоције људи док гледају одређени садржај на екрану.
Kompanija EyeSee се бави истраживањем тржишта, а специјалност јој је online eye tracking I facial coding, платформа која може да прати поглед и мери емоције људи док гледају одређени садржај на екрану.
Тај садржај може бити било који маркетинг материал који нека компанија жели да тестира – штампана реклама, ТВ реклама, лифлет… Док испитаници гледају слике или видео материал, платформа региструје и снима њихов поглед и/или изразе лица. Након тога, наш истраживачки тим анализира податке и прави извештаје са најважнијим налазима: шта су испитаници заправо видели, које области су остале непримећене, који елемент им је најпре привукао пажњу, да ли примећују бренд и главну поруку, које емоције су показивали, у којим тренуцима су емоције биле најинтензивније…
http://eyesee-research.com/