Студенти Case Study Club-a Факултета организационих наука: Наташа Владисављевић, Растко Дамњановић и Марко Трифковић, под менторством проф. др Весне Дамњановић, победили су на регионалном маркетинг такмичењу у решавању студије случаја за компанију Unilever, које се одржало у среду, 12. децембра 2018. године. Студенти су победили тимове из Србије, Румуније и Бугарске и на тај начин су се квалификовали за такмичење Централно-Источне Европе које ће се одржати у фебруару 2019. године, у Букурешту.
Студенти су решавали две студије случаја за компанију Unilever, у оквиру такмичења Heroes of Tomorrow. Креирање иновативног начина за лансирање нове линије производа за кућну хемију у оквиру постојећег бренда САВО био је задатак прве студије случаја, док је креирање нових канала за пласман сладоледа и успостављање модела за онлине наручивање сладоледа у Србији, Румунији и Бугарској био задатак друге студије случаја.
Победник у Букурешту се даље квалификује на светско првенство које ће се одржати у Лондону у априлу 2019. године. Честитамо овим путем Наташи, Растку и Марку на изузетно постигнутом резултату и желимо им много успеха у наредној рунди такмичења!