Студенти Case Study Club-а ФОН-а: Наташа Владисављевић, Растко Дамњановић и Марко Трифковић, под менторством проф. др Весне Дамњановић и Лазара Ђелића, представљали су регион Централне и Источне Европе у финалу светског такмичења у решавању студије случаја Unilever Future Leaders’ Leaguе, 12. априла 2019. године у Лондону.
Студенти су решавали две студије случаја за компанију Unilever и најпродаванији бренд дезодоранса у свету, Rexona. Задаци две студије случаја су били проналажење пословног модела и осмишљавање маркетинг стратегије бренда за родитеље са малом децом као циљном групом, као и да се предложи пословни модел и маркетинг стратегија који ће одговарати трендовима смањења загађења животне средине и постизању циркуларне економије.
На такмичењу је учествовало 58.000 студената из целог света. Захваљујемо се на подршци Снежани Баскот Вукаловић и Кристини Ракуљ из компаније Унилевер Србија и честитамо Наташи, Растку и Марку на сјајном резултату!