Орјентација на крајњег корисника, разумевање проблема, разумевање вредности решења и валидација да постоји стварна потреба за производом пре него што се крене у његову комплетну израду, итеративни развој, инкрементална и брза испорука, “испорука радног софтвера”, стална поновна процена производа, подстицање промена током развоја производа, мотивисаних fedbackom са тражишта, фокус на карактеристике високе вредности, самоорганизовани тимски рад, одговорност и комуникација, су неке од вредности које промовише и имплементира Agilno у наш начин размишљања, наше тимове и радно окружење.
Како ови принципи раде у креирању дигиталних производа, које су разлике у односу на друге приступе попут Waterfall-a, демистификоваћемо на радионици са гостујућим предавачем, Јасмином Николић, директорком Agile Humans,19.03.2020. у Истраживачко развојном центру факултета, од 18 часова. Радионица се реализује у оквиру предмета Предузетнички маркетинг а отворена је за све заинтересоване студенте.
Пријава до 18.03 .на https://bit.ly/2IzlRuM