Студенти Case Study Club-а при Факултету организационих наука: Дуња Пауновић, Лука Делић, и Владимир Стојиљковић, под менторством проф. др Весне Дамњановић освојили су друго место на европском финалу такмичења „Procter & Gamble CEO Challenge’’. Од око 1440 тимова који су се пријавили на такмичење, 6 тимова се пласирало у европско финале и конкуренцију су чинили студенти из Холандије, Пољске, Русије, Мађарске, Турске, као и Jужноевропски тим из Италије, Велике Британије и Португала.
Студенти су имали задатак да креирају решење за један од највећих брендова компаније – Pantene, које ће се прилагодити новонасталим потребама неге косе у тренуцима погођеним вирусом COVID 19. Решење је креирано кроз вођени процес ‘design thinking’-а и студенти су дошли до идеја кроз интеракцију са припадницом циљне групе овог бренда. Предлог решења састојао се од формирања перцепције о нези косе као рутини кроз увођење нових линија производа, као и креирања заједнице снажних, запослених мама које се суочавају са стресним ситуацијама сваког дана, али које желе да им коса увек изгледа лепо.
Тим је добио посебне похвале за одлично истраживање циљне групе, као и изношење закључака који су били нови и инспиративни. Такође, тим ће у наредном периоду имати јединствену прилику да настави да ради на предложеној идеји кроз сарадњу са Pantene Hair тимом у Женеви.
Желимо да се захвалимо компанији на пруженој прилици да студенти напредују и усавршавају своје вештине! Честитамо им на сјајном резултату!