На Факултету организационих наука је успешно завршен други по реду FONBoarding, највећи састанак истакнутих представника привреде и студената. Учествовало је преко 700 студената, док су 33 водеће домаће и стране компаније представиле свој рад и покренуле теме нових трендова у запошљавању у околностима дигитализције и вештачке интелигенције.
На самом отварању присутне је поздравио продекан за стратешки развој и сарадњу са компанијама, проф. др Марко Михић и изразио задовољство због сарадње коју ФОН има са компанијама.
„Имамо преко 1.000 споразума о пракси и стратешкој сарадњи са различитим водећим компанијама у Србији и региону и континуирано се трудимо да унапредимо своју наставну активност и научно-истраживачки рад“ – изјавио је проф. др Марко Михић. Професор Михић је истакао да ФОН има више од 6.000 активних студената и да 200 наставника и сарадника факултета посвећено и одговорно раде да ФОН буде оно што је и био када је креиран 1969. године, а то је спона између привреде и академског света.
„FONBoarding је централни корпоративни догађај на Факултету организационих наука, који се одржава једном годишње. Прошле године је био пилот пројекат, док смо га ове године уврстили у листу догађаја, све са намером да повежемо студенте и привреду и да креирамо једно стимулативно окружење, где ће њихови потенцијали и у области научно истраживачког рада и у области привреде и пословно-технолошког окружења доћи до пуног изражаја“ – додао је продекан проф. Михић.
Присутнима се обратила и представница платинум партнера, Зорана Бранковић, директор операција Banca Intesa.
„Kао некадашњи студент ФОН-а, имам посебно леп осећај што сам поново овде и заиста сам поносна када видим да, из године у годину, Факултет прати актуелне трендове и пружа све бољу основу за стручно и професионално усавршавање студената“ – изјавила је Зорана Бранковић. Гђа Бранковић је истакла да имајући у виду да, као водећа банка на тржишту, један од лидера дигиталне трансформације и компанија која запошљава 3000 људи, верују да се вештине важне за пословни успех граде још од академских дана, и да су сами посвећени креирању прилика које ће младима омогућити да знања стечена на факултету шире, примењују у пракси, као и да се са стварним изазовима пословног окружења сусретну већ на завршним годинама студија.
„Водећи се тим циљем, покренули смо бројне иницијативе, међу којима је и стратешко јачање партнерске сарадње са факултетима. Изузетно ми је драго што смо прву у низу таквих сарадњи успоставили управо са Факултетом организационих наука. Догађаји попут FONBoarding-а, несумњиво доприносе ширењу перспектива и повезивању академске, пословне заједнице и студената, а радујем се што ћемо као прва компанија и, пре свега, прва банка Платинум партнер факултета, током предстојеће године бити у прилици да подржимо и читав низ других пројеката, који имају за циљ професионално оснаживање студената“ – додала је Зорана Браковић.
Поред сајма компанија и панел дискусија, студенти су имали прилике да се сретну очи у очи са регрутерима из компанија и да овладају савременим техникама личне презентације у реалном пословном окружењу.
На панелу Share Your Golden Experience, дискутовано је на теме релевантне и атрактивне студентима, а везане за актуелне трендове профилисања у пословном свету као и генерацију Z.
Панелисти су сагласни да критичко мишљење, агилност, флексибилност, а пре свега, аутентичност представљају кључ позиционирања у савременом пословном амбијенту.
Истакнут је значај пројектног приступа као и вештине адаптације у околностима интензивних промена и неизвесности када је у питању дигитализација. Такође, генерација Z окарактерисана је као доносилац новог приступа савременим технологијама, високих очекивања када је у питању фидбек и могућности за напредовање. Kао кључне позиције данашњице панелисти су издвојили Project Management и Cyber security.
У оквиру другог дана догађаја организовано је и такмичење у решавању студије случаја које је реализовала вишенаграђивана студентска организација ФОН-а Case Study Club. Kомпаније Bosh, Milšped, НИС, НЛБ Kомерцијална банка и Трансфера задале су пословни изазов, а студенти су на располагању имали 12 сати да презентују своја решења и представе се будућим послодавцима. Победници у решавању пословних студија студије случаја су студенти ФОН-а, Јована Првуловић, Маша Бугарски, Тијана Поњарац, Ана Мариа Финжгар и Тамара Братовић. Честитамо студентима на постигнутим резултатима и желимо им пуно успеха у даљем личном и професионалном развоју.
Компаније учеснице FONBoarding догађаја: ASEE, Banca Intesa, Becky.works, Bosch, CodeIT, Comtrade, DataArt, Endava, EY, Ewasoft, Galeb, Imlek, Kameleon Solutions, Knjaz Miloš, Lidl, L’Oreal Adria Balkan, Lukowa, Mercator-S, Metro, Milšped, Netconomy, NIS, Nelt, NLB Komercijalna Banka, NB Soft, OTP Banka, Phoenix Consultancy, SR Technics, Taraba tech, Telekom Srbija, Transfera, TX Services, Yettel.
Користимо прилику да се захвалимо свим студентима и учесницима који су препознали вредност догађаја какав је FONBoarding.