Студенти Case Study Club-a Факултета организационих наука: Мина Петровић, Мила Рајшић, Виктор Артур Стефанеску и Лука Нишић су се пласирали у финалну рунду такмичења „Creative Shock“. Такмичење је глобалног типа, а фокусирано на друштвене бизнисе и одрживост истих. Прве две рунде одржане су онлајн од 3. до 16. октобра 2022.године од стране ISM University of Management and Economics.
Прелиминарна рунда се састојала од две студије случаја, коју су учесници решавали по недељу дана, при чему је прва била везана за имагинарни бизнис Single Euphony, који организује волонтирање и помоћ усамљеним старијима у руралним областима. У овој рунди су такмичари били оцењивани од стране представника консултантске куће Ernst & Young. Друга рунда је била фокусирана на ресторан Mano Guru, који пружа помоћ при поновној интеграцији у друштво људима који су бивши затвореници и лечени зависници, а решења су евалуирана од стране Литванске маркетиншке асоцијације.
Финална рунда такмичења их очекује од 24. до 28. новембра 2022.године у Вилнијусу у Ливанији. Честитамо студентима и желимо им срећу у финалу!