Студенти Case Study Club ФОН-а: Стефан Милић, Ива Мишовић, Ђорђе Петровић и Никола Шурлан под менторством проф. др Весне Дамњановић освојили су четврто место и пласирали су се у финале светског такмичења Creative Shock у решавању студије случаја које ће се одржати почетком децембра на ISM Univerzitetu за менаџмент и економију у Вилнијусу. Студенти су у прелименарној рунди имали два задатка: решавање студије случаја – предлог маркетинг стратегије фиктивне текстилне компаније Mother Africa Sewing iz Afrike за тржиште Европе и предлог герила маркетинг кампање у виду видео материјала за невладину организацију Otrā Elpa из Риге која помаже сиромашном становништу да обезбеди намештај у домовима. На такмичењу се пријавило 175 тимова из 61 државе, а ФОН се пласирао у финале са две екипе из Летоније, једном екипом из Мађарске и Немачке. Такмичење Creative Shock се одржава од 2011. године, и отворено је за студенте из целог света. Ученици сваке године решавају друштвено одговорне пословне, маркетинг и проблеме односа с јавношћу организација. У финалној рунди студенти ФОН-а ће решавати нову студију случаја и представити решење пред стучним жиријем. Детаљније о такмичењу можете погледати на линку: http://creativeshock.lt/ . Честитамо!
Почетна / Вести насловна страна / Студенти ФОН-а у финалу светског такмичења CREATIVE SHOCK у решавању студије случаја