Центар за пословне студије случаја ФОН-а и студентска организација Case Study Club организовали су 08.02.2015. годне, студентско такмичење за решавање студије случаја за компанију Roaming Electronics за дефинисање стратешких праваца бренда Техноманија. Задатак студије случаја односио се на дефинисање продајне и маркетинг стратегије Техноманије на основу анализе потрошача и конкуренције на тржишту.
Представници компаније Roaming Electronics омогућили су студентима посету компанији, одговоре у току решавања студије случаја као и адекватан feedback након дана презентације решења. У саставу жирија били су представници компаније Roaming Electronics и Техноманије.
„Одушевљени смо нивоом практичног знања, менаџерских вештина и енергијом који су студенти представили. Имамо циљ да формирамо тим студената ФОН-а који ће имплементирати будућу стратегију Техноманије уз координацију наших запослених“- изјавила је Нела Џодан генерални директор компаније Roaming Electronics.
„Ово је још једна потврда колико су студенти ФОН-а и Case Study Club -а компетентни на тржишту и да имају одличну способност решавања практичних проблема“- додала је Весна Дамњановић, руководилац Центра за пословне студије случаја на ФОН-у.
Укупно је учествовало седам тимова где су старије колеге, лидери тимова помагали млађим студентима да боље разумеју методологију решавања студије случаја као и да боље примене знања у пракси.
Проглашена су прва три места:
- Никола Шурлан, Јована Миловановић, Исидор Срдић, Катарина Недељковић и Милица Петковић;
- Ивана Илић, Ђорђе Петровић, Иван Девеџић и Бранислав Бандић;
- Маша Сретеновић, Мила Марјановић, Кристина Кнежевић, Немања Јевтовић, Милица Максимовић, Ана Јаћимовић.
Стефан Милић проглашен је за најбољег говорника такмичења.
Честитамо свим тимовима и још једном се захваљујемо компанији Roaming Electronics и Техноманији.