Студенти и алумни чланови Case Study Club-a Факултета организационих наука, Ема Нешковић, Јована Дадић, Кристина Петрић и Катарина Мирковић, под менторством проф. др Весне Дамњановић, освојили су друго место на такмичењу „Changellenge Russia Cup 2016” у Москви у секцији за енглески језик.
Такмичење је реализовано у три фазе. У првој фази учествовало је 701 тим из целе Европе имао 4 дана да реши студију случаја Даноне компаније, након чега се најбољих 15 тимова пласирало у полуфинале такмичења. Другу студију случаја дигиталне трансформација пословања финансијских институција тимови су решавали 7 дана, након чега је одржано полуфинале у Москви 18. априла. Најбољих 6 тимова, укључујући и тим студената ФОН-а, пласирало се у финале такмичења, где су имали 6 дана да реше студију случаја коју је задала компанија Марс. Задатак који су тимови решавали односио се на креирање пословне стратегије која би омогућила повећање продаје и репозиционирање брендова жвака компаније Wrigley Mars на каси до 2018. године у Русији. Финалне презентације одржане су у Москви 25. априла, а 6 најбољих тимова своја решења излагао је експертима из компанија Mars, Danone, Ernst & Young и Rose Expert.
Студенти ФОН-а похваљени су за оригиналне идеје, разумевање индустрије и тржишта Русије, као и презентационе вештине и тимски рад. Тим ФОН је поред другог места у избору жирија награђен првим местом на основу гласова публике, као и посебним наградама компанија Danone и Boston Consulting Group. Прво место освојио је тим из Санкт Петесбурга, а треће место тим из Москве.
Више информација о студијама случаја и самом такмичењу могу се пронаћи на www.changellenge.com