Почетна / Вести насловна страна / Завршено светско такмичење у решавању пословне студије случаја – Belgrade Business International Case Competition 2016

Завршено светско такмичење у решавању пословне студије случаја – Belgrade Business International Case Competition 2016

У суботу, 9. априла 2016. године званично је завршено светско такмичење у решавању пословних студија случаја, Belgrade Business International Case Competition 2016. Укупно 64 студента са 16 универзитета из САД, Аустралије, Канаде, Ирске, Данске, Норвешке, Холандије, Хонг Конга, Кине, Сингапура и Тајланда решавало је две студије случаја у оквиру четвртог интернационалог студентског такмичења у решавању пословних студија случаја, Belgrade Business International Case Competition 2016. BBICC такмичење одржано је од 4. до 9. априла у организацији Факултета организационих наука у Београду и Српске асоцијације менаџера (САМ).

Прву студију случаја коју су студенти радили 5 сати задала је водећа банка на тржишту Србије, Banca Intesa. Другу студију случаја водеће компаније Philip Morris International студенти су радили 24 сата. Тимови студената су имали прилику да своја решења презентују пред стручним жиријем сачињеним од топ менаџера и консултаната водећих компанија из Србије.

„Мотивисати младе људе да уђу у свет бизниса на овај начин је одлична идеја. Ово је добра прилика да видимо младе таленте, да разменимо идеје, да се повезујемо са људима и да учимо. Мислим да је свако решење које сам имао прилике да видим данас јако вредно.“ рекао је Стеван Вранеш, менаџер корпоративних послова за регион Србије, ЦГ и БИХ компаније Philip Morris International.

„Цео догађај је превазишао моја очекивања. Ценимо мишљење некога ко није део наше компаније, као и идеје које потенцијално могу да нас наведу на неку врсту иновација које можемо да имплементирамо. Желео бих да будем део овакве врсте догађаја у будућности зато што сматрам да је ово нешто што прави конкурентску предност, да учествујемо у оваквом догађају, да будемо партнери и да имамо прилику да дискутујемо са овим младим људима који имају несвакидашње идеје.” изјавио је Никша Иловић, директор Сектора за управљање сегментом клијената физичких лица Banca Intesa.

Second place - Hong Kong University of Science and Technology

„Задовољство је што смо имали прилику да угостимо најбоље студенте и менторе из целог света. Приказана је култура и традиција Србије, акценат је био на учењу и зато су изабране водеће компаније на тржишту Philip Morris International и Banca Intesa које препознају важност учења и улагања у таленте.“ рекла је Весна Дамњановић, директорка такмичења BBICC.

Победник овогодишњег такмичења је National University of Singapore. Другопласирани тим долази са Hong Kong University of Science and Technology, док је треће место припало тиму са Maastricth University.

Најбољи студенти Факултета организационих наука и ове године су били део организационог тима BBICC 2016 под вођством председника Лазара Ђелића и потпредседница Милице Јанковић и Јоване Јовановић, а уз консултантску подршку Тијане Стефановић и Андреје Срећковића, председника BBICC 2014 и 2015, као и асистената ФОН-а Еме Нешковић, Милана Окановића и Милоша Милосављевића. Поред тога, 16 амбасадора – студената ФОН-а бринуло је о сваком тиму студената за време трајања догађаја. Сви заједно допринели су да се BBICC 2016 четврти пут заредом успешно реализује и подигне на још виши ниво, као и да се задржи статус једног од најбољих светских такмичења у решавању пословне студије случаја.

Такмичење BBICC 2016 омогућено је уз подршку руководства ФОН-а, на челу са проф. др Милијом Сукновићем, деканом ФОН-а и управе ФОН-а као и председником Савета ФОН-а, проф. др Миланом Мартићем.

Third place - Maastricht University

Организациони тим BBICC 2016 дугује неизмерну захвалност водећим компанијама у Србији, стратешким партнерима такмичења, који су препознали вредност улагања у младе таленте: Philip Morris International, Banca Intesa, Coca Cola Company, Nordeus, Lafarge, MikroElektronika, Doncafe, Schneider Electric и Henkel Serbia. Поред тога, помоћ су пружили и партнери категорија: Coca Cola, Zlatiborac, Jaffa, Doncafe, Paneleven, Radulović Group, Lasta, Car:go, Radisson Blu Old Mill Belgrade, Hotel Palace, BIC, као и многобројни медијски партнери.

Посебно се истиче помоћ коју четврти пут заредом пружа Српска асоцијација менаџера на челу са председником Миланом Петровићем, најбољим амбасадором пројекта међу водећим менаџерима у Србији. Организациони тим BBICC 2016 се захваљује и свим пријатељима пројекта, посебно Влади Републике Србије на челу са премијером Александром Вучићем што је препознала значај улагања у младе таленте.

Додатне информације о такмичењу, могу се наћи на сајту www.bbicc.org