Студенти Case Study Club ФОН-а: Настасија Ђурић Јанковић, Марко Дамјановић, Миљан Младеновић и Александар Милојевић под менторством проф. др Весне Дамњановић и Kатарине Мирковић освојили су треће место на међународном маркетинг такмичењу у решавању студије случаја које се одржало у Будимпешти од 16. до 18. маја 2017. године.
Задатак такмичења Wizz Youth Challenge које је задала авио компанија Wizzair био је да се осмисли маркетинг и комуникациона стратегија за генерацију Y и Z. Студенти ФОН-а предложили су комуникацију са младима путем кампања на друштвеним мрежама, партнерство са европским фестивалима и студентским картицама. Похваљени су за професионалан стратешки приступ разумевању маркетинга, структуру и имплементацију решења као и за тимску енергију приликом презентације. На такмичењу је учествовало 978 тимова из Централне и Источне Европе. Прво место освојио је тим из Хрватске, а друго тим из Мађарске. Честитамо нашим колегама на сјајном резултату!
Почетна / Вести насловна страна / Студенти ФОН-а трећи на међународном маркетинг такмичењу у решавању студије случаја