Почетна / Вести насловна страна / LUKOWA Académie 2020 – Korporativni pristup studiji slučaja doveo do uspešnih timskih rešenja

LUKOWA Académie 2020 – Korporativni pristup studiji slučaja doveo do uspešnih timskih rešenja

Kao završni deo LUKOWA Académie 2020, u nedelju 6. decembra, održan je online  LUKOWA Business Challenge. Podeljeni u šest timova, polaznici akademije su predstavili svoja rešenja za studiju slučaja “Deliverig excellence to Genial Gemüse” koji je zadala švajcarska kompanije LUKOWA a koja se odnosila na izrazito konkurentno tržište zamrznutog voća i povrća u Švajcarskoj, Nemačkoj i Austriji. Rešenja su izlagana pred žirijem koji su činili predsednik žirija Branislav Bandić (Ernst & Young), Miloš Milosavljević (FON), Rade Stojisavljević (LUKOWA), Ivan Vilus (LUKOWA) i Nebojša Abadžić (LUKOWA). Akademija je imala ukupno 30 polaznika sa Fakulteta organizacionih nauka, Ekonomskog, Poljoprivrednog, Tehnološko-metalurškog fakulteta, Fakulteta tehničkih nauka i Elektrotehničkog fakulteta.

Osnovni cilj studije slučaja bio je da studentima obezbedi uvid u realne odgovornosti u okviru prodajnog tima kao i da testira njihovu snalažljivost, razumevanje B2B poslovanja, analitičke i komunikacione veštine. Zadatak studije slučaja koji su rešavali polaznici akademije bio je da pomogne prodajnom timu LUKOWE u kreiranju predloga ponude za tender potencijalnog klijenta Genial Gemüse. U kreiranju ponude učesnici su mogli da koriste postojeće proizvode LUKOWE ali i da u saradnji sa klijentom kreiraju nove proizvode i prošire portfolio kompanije. Od studenata se zahtevalo da izvršnom direktoru operacija (COO) ponude rešenje sa kompletnom tehničkom i finansijskom ponudom. Tokom izrade ponude studenti su imali priliku da se kroz kompanijske meetupe-e upoznaju sa B2B modelom LUKOWE i sa proizvodnim procesima u okviru online posete proizvodnji, a takođe celokupan proces rešavanja studije slučaja bio je podržan od strane mentora i top menadžmenta kroz Q&A sesije. U okviru finalnog događaja, svaki tim imao je na raspolaganju 20 minuta za prezentaciju rešenja i 15 minuta za pitanja žirija. Pobednici ovogodišnjeg LUKOWA Business Challenge-a su:

first-place

Prvo mesto: Matija Popović, Irena Vukosavljević (Ekonomski fakultet), Marija Rajković, Ana Rabrenović (Fakultet organizacionih nauka), Anđela Marčetić (Poljoprivredni fakultet)

second-place

Drugo mesto: Dimitrije Florin, Vanja Krajniker (Ekonomski fakultet), Nikolina Mladenović (Elektrotehnički fakultet), Gordana Spajić (Poljoprivredni fakultet), Tijana Kolović (Fakultet organizacionih nauka)

third-place

Treće mesto: Marija Đukić, Katarina Milosavljević (Fakultet organizacionih nauka), Marija Dujović (Tehnološko-metalurški fakultet), Nada Stanivuk (Fakultet tehničkih nauka)

Za najboljeg prezentera žiri je proglasio Dimitrija Florina sa Ekonomskog fakulteta. Pored nagrada koje je dodelio žiri, nagradu za najveću posvećenost na akademiji dobila je Nina Macanović sa Ekonomskog fakulteta, dok je na osnovu interne ocene samih studentskih timova Marija Dujović sa Tehnološko-metalurškog fakulteta nagrađena kao MVP.

individual-awards

Publika je u izboru za najbolji tim najviše glasova dala timu u sastavu Milena Gatić, Marijana Ljubojević (Fakultet organizacionih nauka), Veljko Petrović, Sergej Stojiljković (Ekonomski fakultet) i Sunčica Stojčić (Tehnološko-metalurški fakultet).

audiance-award

LUKOWA Académie se organizuje na engleskom jeziku treću godinu za redom, a ove godine je uspešno sprovedena online. Akademija je orijentisana na praktičnu primenu znanja studenata završnih godina studija i razvijanje održivih poslovnih rešenja uz konsultaciju sa stručnjacima, mentorima i menadžmentom kompanije LUKOWA. Svi polaznici akademije dobili su sertifkate, dok će za najuspešnije polaznike LUKOWA obezbediti praksu i zaposlenje.