Вршилац дужности министра просвете Ђорђе Милићевић заједно са деканом ФОН-а, проф. др Миланом Мартићем обишао је данас кандидате који на Београдском сајму, полажу пријемни испит из математике за упис на Факултет организационих наука Универзитета у Београду. Он је будућим бруцошима пожелео успех на пријемном и истакао да „повећање броја високообразованих људи и повећање квалитета њиховог образовања представља стратешки циљ Србије, те да је то један од најважнијих услова за даљи развој наше земље“.
„Задовољство ми је што сам данас овде и што имам прилику пожелим срећу кандидатима који полажу пријемни испит за упис на студијске програме основних академских студија на Факултету организационих наука Универзитета у Београду. Надам се да ће сви уписати жељени студијски програм. Иако знам да је ово стресан период за све будуће бруцоше, сигуран сам да им је средња школа пружила довољно знања за полагање пријемног, рекао је Милићевић.
Проф. др Милан Мартић, декан ФОН-а пожелео је срећу кандидатима и саветује будуће студенте да данас верују у себе, да сконцентрисано и пажљиво решавају задатке.
Професор Мартић је изјавио да су два кључна разлога за пораст интересовања за упис на ФОН – одлични услови за студирање и лако запослење у струци. Истиче да од 2.308 пријављених кандидата за упис на ФОН, 399 су вуковци и додаје да ове године ФОН уписује укупно 980 студената, од тога 460 на терет буџета, а 520 у статусу плаћа школарину, на студијски програм менаџмент и организација се уписује 390 студената, а на информационе системе и технологије 590 студената.
Kако објашњава, од прошле школске године отпочети су иновирани студијски програми који су значајно унапређени у новој акредитацији, што значи да постоји 6 модула на студијском програму информациони системи и технологије, где се студенти после завршене прве године опредељују за модул, а на менаџменту и организацији такође има 6 модула, али се студенти после завршене друге године опредељују на жељени модул.
Професор Мартић напомиње да студенти на ФОН-у стичу модерна и интердисциплинарна знања и науче да повезују знање из различите области како би решили практичне проблеме, што је,како каже, разлог за веома лако налажење посла у струци.